dissabte, 19 d’octubre del 2013

SOM UN BETZOL INNOCENT



Un dia vaig pensar que havia fet matx i que m’havia passat tres pobles explicant per Catalunya Ràdio el trauma que patia imaginant-me com el qui signava els decrets homòfobs del Vaticà ho feia amb una mà al paper i l’altra al genoll del seu bell secretari.
Quan em vaig assabentar que els membres del lobby gai estampaven llur signatura al tàlem, on dormien amb el capità de la guàrdia suïssa, em vaig sentir tal com he estat tota la meva vida: un pobre bàmbol innocent.
Aquest mateix sentiment m’ha reeixit quan vaig llegir al “Diario de Mallorca” de dia 12 d’octubre d’enguany els magnífics articles de Miquel Adrover i de Mar Ferragut.
Resulta que els qui han creat el criminal problema del TIL envien els seus fills a col·legis concertats que no s’han de sotmetre al decret del Govern. Dia 14 d’octubre m’assabentava que el promotor de la pallassada dels manifests a favor del TIL, també resguarda els seus fills de les males companyies a un col·legi privat.
Per paga, el Califa no té fills. Les espècies humanes, a diferència de les rates, no nodreixen dins els armaris.
Per altra banda, qui ha armat la santa croada contra el català porta el seus cadells a un col·legi anglès, on el castellà, el català i la religió són com les tres maries del nostre temps.
Gairebé tots els altres consellers i directors generals confien l’educació dels seus plançons a la màfia classista de la concertada.
Deu meu, Déu meu!, no podíeu enviar-me un càstig pitjor: pobre i beneit!  Més que ràbia contra aquesta guarda de mutants que tenen la vista al clotell i la vergonya a la punteta de la fava, experiment una profunda llàstima envers d’aquest minyó crèdul i innocu que som jo.
Mancat dels més elementals banyons per envestir a aquesta invasió de hienes manlleu el judici al Mestre: “Fariseus, hipòcrites, criminals que esclafau els dèbils amb càrregues insuportables mentre vosaltres no els empenyeu ni amb sol dit”.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada