dimarts, 8 d’octubre del 2013

EN SUPORT DE LA INTEGRITAT DE JOAN PRUNÉS


Fa unes setmanes, l’amic Joan Prunés em va fer una entrevista que s’havia d’emetre pel Canal4 TV. Això no obstant, tant la presidència com la direcció de l’empresa decidiren unilateralment tallar els passatges en els que em referia a José Ramón Bauzá. Joan Prunés es va negar a què s’emetés mutilada l’entrevista i davant això el convidaren a abandonar el programa i el canal, cosa que va fer immediatament.
 
Assabentat de l’endemesa a través del Facebook dels “Amics de Can Gazà”, aquest és el text íntegre de suport a Joan Prunés.
Joan, amic, som en Jaume Santandreu. Perdona que no hagi donat senyal de vida abans: som un baldat per internet. Només puc transitar pels camins de les noves tècniques quan algun Cirineu m’empeny la cadira de rodes.
Me sap molt de greu per la porcada que t’ha fet el Canal 4. Em dol per tu. Record, encara, les darreres paraules que et vaig dir baix de la pèrgola de Can Gazà: “Aquesta entrevista és teva, Joan. En pots fer el que vulguis”.
Estic content que no s’hagi emès: no deia res nou. Pràcticament em repetia a mi mateix.
Vaig respondre a la teva invitació per tu, pel respecte i l’amistat que ens professam. Però em repugnava haver de sortir a un mitjà de comunicació covard i llepaculs, com ha quedat demostrat plenament amb la fellonia que ha comès amb tu i la teva trajectòria.
No m’estranya que amb la poca visió propagandística que han demostrat Monse i Farrús la seva, que no la nostra, televisió vagi pels racons. Ni el més imbècil del món hauria desaprofitat una ocasió tan magnífica per fer-se una promoció gratuïta. Anar ara als tribunals és com tocar-te la loteria.
Confés que a mi m’hauria encantant. Que recordi, m'hi han portat quatre pics i sempre he guanyat. El que deia de Bauzá, d’Estarelles i de tota la confraria de “tapades” no era ni l’u per cent del que hauria pogut declarar i demostrar davant el jutge.
Només m’importa que tu estiguis tranquil. Però això no acabarà així: et jur que els qui no tenim res a perdre ni res a amagar traurem les braguetes als covards. En una democràcia com la dels Estats Units, la vida secreta de Bauzá i Estarelles ja hauria sortit a tots als canals de TV, fins i tot als de cinquena categoria com el seu 4.

2 comentaris:

  1. No em ve gens de nou l'actitud servil d'aquest mitjà de comunicació al govern bauzà, defensant sempre lo indefensable i tapant sempre la boca a quacú per a que no surti la veritat. És indignant i quina poca vista!

    ResponElimina
  2. Es obvio que algunas cosas no se pueden decir, mejor dicho, si se pueden pero sin llegar al insulto y este señor Prunes que no Prunés pues en sus inicios en el sector asegurador se llamaba Juan Prunes, muchas veces "se pasa", las formas y la buena educación nunca se deben perder, y mucho menos ante un medio de comunicación, de él a Wyoming hay un trecho muy grande.

    ResponElimina