dijous, 8 d’agost del 2013

CINC MOSSEGADES MÉS



41.  No deixa de tenir la seva mala bava que molts dels qui estan en contra del dret a decidir del nostre poble, siguin divorciats. El que vols per tu, ho has de voler per al teu poble.
42.  Els negres, els gais, els divorciats, els independentistes, estam farts que els esclaus de la normalitat, començant pel Papa, ens perdonin la vida quan els cagats són ells.
43.  Així mateix, no em negareu que els ben plantats guàrdies suïssos no siguin una temptació per a les tapades del Vaticà. Demanau-ho, si no, a monsenyor Ricca, un dels mascles de confiança del gran argentí.
44.  Quan vaig afirmar a Catalunya Ràdio que “el que em repugna de la hipocresia de l'església és que el curial que firma el decret contra els homosexuals manté l'altra mà als genolls dels seu secretari”, els contertulians, encapçalats per Sílvia Cóppulo, em tragueren els ulls. Per què ara tots els mitjans de comunicació em donen la raó i no hi ha ningú que em demani perdó?
45.  Ara resulta que els decrets del Vaticà contra l'amor entre iguals, el lobby   gai els firma dins el llit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada